Sorry tuesday..  

Posted by Bart Persie in

Today isn't my good day..
I still dlm kekesalanku smlm..
wah..ape aku dah wat??
xtrlintas nk mengungkit..
im not that type of guy yg ske mengungkit n buruk siku..
niat smlm nak gtaw aku bersungguh2 utk coba mendekatimu..
I am truly sorry..
Ade benarnye apa yg die ckp smlm..aku xwat jahat kt org..tp org wat jahat kt aku sbb perckpan aku yg watkan org xske aku..Tp..Adakah die dah xske aku??:'(
kalaulah ade doraemon..mmg aku nk g 10min sblm kejadian tue..n berdiam diri jer..cz pe yg aku wat smlm,aku luahkan pe yg ada dlm hati aku..duh..now im not trusting my heart anymore..perosak hidupku aje..Maybe the main thing is aku xde tmpt nk luahkn sumenye..Tp that was the stupidous way..OMG..Aku perlukn die blk..I know maybe someday u will read my blog..And this will be my last blog..maybe for awhile or maybe forever..I'm not ready to loose u my close friend..This is the song that i've made especially for you..Hope u will forgive me..Till the day we meet again..Insyaallah..Wassalam..

Lagu : Maafkan Daku
Penyanyi : Bart RvP22
Lagu/Lirik : Bart RvP22

Pernahkah kau simpan
Dalam hatimu
Satu kesalahanku
Buatmu terganggu

Maafkanlah diriku
Yang tak mampu aku
Buka lah hatimu
Coba memaafkan ku

Chorus:
Andainya aku
Tahu isi hatimu
Akan ku ubati
Lukamu yang itu

Telah ku fahami
Kumenyakiti kamu
Setulus hati
Maafkan daku
Maafkan daku..

Pernahkah kau coba
Selami hatiku
Sejak dulu lagi
Ingin bersamamu
Maafkan daku..

Aku tidak mengerti apakah yang terjadi
hatimu disakiti, ku amat menyesali
mungkin suatu hari, kau akan memaafi
dan ku berjanji tak akan mengulangi

Chorus:
Maafkan daku..
Tahu isi hatimu
Akan ku ubati
Lukamu yang itu

Telah ku fahami
Kumenyakiti kamu
Setulus hati
Maafkan daku
Maafkan daku..

Ampunilah ku..



This entry was posted on Tuesday, January 27, 2009 at Tuesday, January 27, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

Wah bad... Pandainya mengarang lagu sendiri... Tp melodinya msih blm didengar... Harap dpt jgk dgr 1 ari nnt.. hehehe...

January 28, 2009 at 4:05 PM

thanks..eh..wait a minute..U called me bad??I wonder who you are..Cz that nick only been used by certain people only..

January 28, 2009 at 8:13 PM

aku ternampak nama ko, terus aku datang. ingatkan ada orang lain yg sama nama dengan ko. rupanya, memang ko. he he he. sesungguhnya nama kau unik.

January 29, 2009 at 9:29 AM
This comment has been removed by the author.
February 2, 2009 at 8:04 PM

Post a Comment