Happy Sad weeekend  

Posted by Bart Persie in

Sonntag, Januar 25, 2009.

Today my mood a bit odd..
Ntahla..mcm2 aku fikir..
pening kepala la plak..
tp xde sape pn rasenye yg perlu taw pe mslh aku..
Cuz nobody will care..


This morning when im thinkin bout it and this is it..
Aku da wat keputusan..
Im gave up..tak mungkin ku bisa memilikimu..
Ku kan teruskan hidup dan kejar cita2 aku walaupn mungkin tanpa kamu..
Tgh dok mengelamun pagi td diatas katil..then lagu matahariku by agnes monica tibe2 bergema dlm kepalaku..And this song is just for u..
Bye2 to u..i will always miss u..

tertutup sudah pintu, pintu hatiku
yang pernah dibuka waktu hanya untukmu
kini kau pergi dari hidupku
kuharus relakanmu walau aku tak mau

reff1:
berjuta warna pelangi di dalam hati
sejenak luluh bergeming menjauh pergi
tak ada lagi cahaya suci
semua nada beranjak aku terdiam sepi

reff2:
dengarlah matahariku, suara tangisanku
kubersedih karna panah cinta menusuk jantungku
ucapkan matahariku puisi
tentang hidupku
tentangku yang tak mampu menaklukkan waktu

back to reff 1

back to reff 2


location : dalam bilik
time : about 9am
mood : sad and hopeless
dedicated to : might be someone or something..huhu..

This entry was posted on Sunday, January 25, 2009 at Sunday, January 25, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

This comment has been removed by a blog administrator.
January 25, 2009 at 11:55 PM

Post a Comment