Tahun baru  

Posted by Bart Persie in

Tuesday,December 30, 2008
7.30pm

Hari ini dalam sejarah.. Nak tahu kenapa??
Mestila sebab nie la my first blog yang berbahasa melayu..ini semua angkara si Maz yg mengutuk grammer saya di blog sebelum ini..cess..Now da malu la nk buat dlm English..hehe..

Actually tujuan blog nie ditulis adalah untuk mengongsikn pengalaman saya beberapa hari ini..
Pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru..2009...Bagi saya tahun 2009 akan beri banyak erti dalam hidup ini..yang pasti..takde perempuan yang akan musnahkan hidup saya lagi..saya dah jadi memilih dalam bab berkawan nie...
So sesiapa yang nak poyo sgt tu..,nak lost contact dengan saya pun dipersilakan la yer..xde nak marah..its your own choice..tapi jangan la nak cari balik kite time susah nanti yer..I will never look behind okay..;P

2009 nie saya rasa saya nak berubah..saya nak ubah sikap saya..itu yang penting..tapi macam mana?hurm..susah gak ni..
Tapi Insyaallah saya tahu..Allah pasti akan hantar seseorang kepada saya untuk menolong saya berubah..Niat untuk benda yang baik Insyaallah akan dimakbulkan..Amin..:D

2009 nie..hurm..saya nak dapatkan my first dean's list dalam pelajaran saya..Tak mustahil tapi tak senang juga...

2009 gak saya nak..jumpe kawan kawan saya yang dah lama saya tak jumpe..biarlah paling kurang pun sekali tahun 2009 ni..tapi kalau boleh nak jumpa semua sekali..
Ramai kawan kawan saya..tapi tak ramai yang kekal sampai sekarang kan..nak wat camne..Its my destiny..haha

okay la guys..Saya dah beritahu azam azam saya..macam mana pula azam kawan kawan semua?
hope lagi gempak dari saya keh?because saya tahu..Awak yang tengah membaca ni adalah kawan yang saya tak nak lost contact..:)
Nice to know you..:)Saya tahu sape yang akan baca blog nie..Saya doakan anda berjaya dalam apa jua bidang yang anda ceburi..Insyaallah..
Jumpa lagi nanti yer..kalau bleh nanti kita jumpa masing masing ada kerjaya yang hebat..

This entry was posted on Tuesday, December 30, 2008 at Tuesday, December 30, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

aku yakin ko boleh dapat dekan sem ni....

ko kne kuatkan smangat, abaikan sme perasaan negatif dalam diri ko...

aku doakan ko berjaya...

December 31, 2008 at 11:24 PM

Post a Comment