Bad day  

Posted by Bart Persie in

Montag, 19 Januar 2009
2040.

Hari sabtu lepas (17 Januar 2009) merupakan hari sedih pertamaku utk tahun nie..
Start2 pagi tu kul 7.20am handphone saya rosak..
Pastu xdpt nombor giliran utk hantar borang ptptn pada hari tue plak..
Then ble da dpt,of course kene tnggu smpai kul 8..
Bile dah giliran saya, tibe2 application pinjaman saya ditolak pula..
Dengan kene beli setem hasil 2keping(rm10 each) skali lagi sb saya gi matikan setem tue xgune pembaris..
Malam tue plak my close friend call saya tp xdpt..cian die saya xdpt tlg die..Saya rase sedih plak xdpt tlg die..katenye die ade cite sedih..tp smpai skg saya xtaw..hurm..maybe saya xnak tanye die lagi la..xnk die sedih balik..biarlah sume tue die lupekan begitu saja..Insyaallah..
acutally banyak lagi bende malang saya pada hari tue..but these are the most important thing yg saya sgt2 concern..
Anyways,nie pic last yg saya amik gune handphone saya yg rosak tue..:(



I missed my SE w660i..Pic nie saya bersama amir radzi,bob lokman dan Jamilul Nahry..
Mmg hari yang lawak la time tue..Kota Damansara will always be in our mind..:P

This entry was posted on Monday, January 19, 2009 at Monday, January 19, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment