Peluang  

Posted by Bart Persie in

Pagi nie aku ke kelas..
tyme tgh syok belaja..
tb2 lect ckp uitm ditutup seminggu..
aduh..aku tb2 trase cm xnk cuti..
cz aku bru je tanam azam utk study hard n lupekn masalah2ku seketika..

bg aku, peluang utk dpt mood study nie bkn selalu dtg..
n mybe aku bakal mensia2kn peluang ini..
rugi kan?

ckp psl peluang..
aku tringt kata2 kwn karibku dulu..
'kalau kita mencintai seseorg, kita akn cuba utk tak memaki n memarahi dia..'
die suh aku simpan ayat nie btol2.. katanya tue la petua utk mencintai org.. ntah la.. aku amat merindui dia.. kami da lame lost cntct.. Bile la agaknye nk terjumpe number die blk..
N lg 1 pesanan die..
'peluang hanya dtg sekali.. kalau dtg 2 kali tue beerti nasib kita baik.. Tp xmungkin akan ade peluang ke3.'

Ayat2 die sntiasa aku sematkn dan aku amalkan.. but now aku da ilang segala2nya..
Hati aku dah mula kosong.. kosong bagai warna jernih yang kian kelabu.. kelabu kerna akan kubiarkan ia smpai berdebu..


Mood song : Masih cinta - Kotak, Cela - Boneca

-Bart87

This entry was posted on Friday, July 24, 2009 at Friday, July 24, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment