Posted by Bart Persie in

Semalam merupakan hari yang agak bodoh bagiku..
Maybe aku trlalu sygkn die mnyebabkan aku jd begini..
Tapi xde sape yg akn phm kot..
Biarlah aku dgn cara ku..

Simpanku dlm hati mu bila sayangkan ku..
Buanglah daku jauh dari sudut hati kalau membenciku..

Kerna aku sentiasa ingin melihatmu sihat dan gembira..

Perasaan malu ku sudah tidak tertanggung lagi..
begitu berat rasanya hatiku untuk melakukan semua ini..
Tapi apakah dayaku untuk melawan perasaan ini..
Ku kini hanya temanmu yang tak dipeduli.

Aku tak kisah kau begini..
Tapi jangan sampai biarkan ku terkapai begini..
Ku t'lah lemas di hujung duniawi..
Yang kini membunuhku sampai mati.

Kau hadir dlm hidupku dgn sejuta kegembiraan..
Kau beri padaku seribu harapan..
Kau tunjukkanku seratus kesalah.
Tapi ku tetap menerimanu tanpa satu penyesalan.

This entry was posted on Saturday, May 9, 2009 at Saturday, May 09, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

u've been tagged. pls visit my blog to receive the award. =)

May 11, 2009 at 5:09 PM

Post a Comment