The award goes to... ME!! :P  

Posted by Bart Persie in

Just received an award dari sape ntah.. :P wat2 xkenal.. kerna ade ke patut aku diberi award cmni??
Kalau bg MTV award, aku agak taksub la gak kan.. huhu..
Actually I got this award from one of my friends yg blajar bersama2ku dari penang hingga la skrg di Shah Alam.. Name ko Intan ek? Wat2 xknal lg.. hahahaha..(gelak kejam)
Beserta award nie, die telah menaniayaiku dgn tag pula.. Huhu..layan jerla.. ;)
.
Arahan:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)


Jawapan:
1. Done.
2. Dah cite dah kt atas td.. Nak cite lebih2 nnt Intan syok sendiri plak kan.. Xbaik tue.. :P
3. Fact about me and hobi ek? Alright.. Mari menyelidik.. :)

i) Seorang yang agak pendiam.. Tapi bile dgn kwn2 yg leh dimasuki, sure dah xleh brhenti nk sembang n gelak bersama..
ii) Agak berhati2 dalam melakukan 1 perkara and sangat2 jarang untuk mengharapkan orang lain. Adei.. cm xbrape nk percye org lain la..
iii) I will do everything all out kalau aku nak sumthing.. Because aku akn rase sgt2 'menjijikkan' bile ape yg aku nk tp xdpt..
iv) Suke mendengar masalah org.. Walaupn diri sendiri pun byk mslh.. Best dgr masalah org.. Atleast kalau xdpt bantu pn, masalah tue leh dijadikn teladan buat kita utk diri kita and kwn2..
v) Sangat sygkn family.. Especially my parents.. They are everything to me.. Bile aku da besar nnt, aku nk jage diorg.. Kasih syg diorg mmg xtrbalas la kan.. Adei..
vi) Sangat2 lemah kepada coklat.. Sgt suke coklat.. Ianya sgt2 sedap and boleh watkn kite happy..:)
vii) Sangat susah utk jatuh cinta.. Sbb aku sgt2 serious dlm bencinta. Tapi ble hatiku tlah cair, aku mmg seorang yang sgt setia pada seorng and sgt2 susah nk bosan.. Wat la cmne pun.. Aku sukar utk dibosankan.. huhu.. xcye, try la.. Tp jgn sedih ye kalau xbrjye... Muahahaha.. Sgt kejam.. :P
viii) Aku tringin nk turn back time.. So that aku leh baiki mistakes aku and warning org2 yg dlm bahaya.. Sb skg nie, bnde la lepas.. menyesal xgune.. And yang penting, kalau aku patah blk ke masa silam, aku xnk bencinta dgn ex aku.. Kalau boleh aku xnk knal diorg.. Cuz aku tempuhi hidup yang sgt sukar ble brsama diorng n ditinggalkn diorg..
ix) Kurng gemar layan ramai2 pmpn.. sb trase diri aku cm lalang.. mengharapkan angin membawanya terbang ke langit.. Tapi hampa kerna angin xmampu utk membawanya terbang.. Lalang.. Lain kali kalau nk terbang, gunalah sayap ye.. upgrade la diri tue..brape sen jer..=))
x) Aku x brape suke kepada saingan.. Sbb aku akn jd xtrkawal n wat all out n lastly, aku da xde pape.. Then sbb tue la aku cpt give up ble aku mendapat saingan. Aku ske raikan kemenangan dgn kwn2.. Tp aku benci sgt2 kpd kekalahan.. xleh trime kekalahan kot.. Adei..

Okay.. Terlaksana sudah tag ini.. Trase tb2 emo la plak ble wat tag nie.. Poyo.. :P

And lastly, nie senarai name2 org yg di tag ye.. Mane ley korng bace jer kan.. Wat skali.. :P

i)
Shahril aka Ariel
ii) ::NelyLeyana::
iii) Muhaimin

iv) Agusz
v) Amerul
vi) Helmi
vii) Khairul
viii) semua yang membaca blog ini.. Boleh x?:D

This entry was posted on Thursday, May 14, 2009 at Thursday, May 14, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

x de trofi ponn.
aku x nampak r name aku...
mcm salah eja je...
hahahahahah

May 14, 2009 at 4:17 PM

weh, aku baca blog ko nieh...
nak kene wat gak ke?
hiahaha!!

May 14, 2009 at 7:52 PM

Post a Comment