Wake me up when september end.. :(  

Posted by Bart Persie in , , , ,

ntahla hari nie aku sgt2 sedih..
bermacam2 masalah membebani aku..
dugaan pelbagai ragam menimpa diriku..
lepas satu, satu..

Aku cuba kuatkan diri ini..
tp jujur aku katakan bahawa aku kesepian..
org yg slalu mendengar masalahku pn tgh dlm dilema..
tak mungkin aku akn tambahkan kesensaraan dia..

aku merenung diluar jendela..
trase lemah utk bangun dari lena..
aku mcm nk tdo je..
sampai september menjelma..

awk..
jgn kusutkn kepala awk tu..
sy xske tgk awk dlm mslh n menangis..
kalau tiada jalan lain, sy sanggup pergi..
biarlah sy sorng je yg taw apa yg aty sy rasai..

awk..
kalau dah jodoh, ianya xkn kemana..
mmg btol.. cinta xleh dipaksa..
tp skg awk dlm situasi terpaksa..
walaupn awk taw hubungn awk dgn die mmg xkn kemana..

awk..
buatlah keputusan yg trbaik dlm semua aspek..
sy sntiasa sokong dgn keputusan awk..
walaupn ianya mungkin tak memihak pd sy..
tp sy tetap sygkn awk smpai bila2..



till then,
-Bart87

This entry was posted on Saturday, January 30, 2010 at Saturday, January 30, 2010 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

bangon!!! ko x september end pon ko x bgon... hahaha bangon g kelas awal2 skit...

February 25, 2010 at 1:38 PM

Post a Comment