Graduation Day~!!  

Posted by Bart Persie in

Sorry its been a bit late but the memories remain forever in me..
Its on 6th June 2009.. 1.30pm.. At Dewan Sri Budiman, UiTM Shah Alam..

Mula2 on that day, im not so excited sgt la..
Tyme nk cari tmpt dlm baris, tb2 a girl tego, call my name..
Adeh.. tb2 i cm terkelu.. Did we know each other??
I just brlalu begitu saje cz its almost time already.

Tyme dlm dewan. dorg psg video ttg sejarah uitm n sejarah perkembangan melayu..
Mase tonton video tue, suddenly i can feel that im so sad tb2..
dlu org melayu xpnh diberi peluang.. siapa kata melayu susah nk diajar? malas belajar?
tb2 trase cm bodo sgt sb bazirkn peluang dpn mata n i promise to myself..
i want to study hard and i want to let world know that melayu is 1 of the great race in the etire world..
n lastly diorg pasang lagu 'we are the champion-queen'..
mmg ayat2 lagu tue touched my heart so deeply..
'we..keep on fighting..till the end'..
ayat tue je da cukup make me recalled back all the memories at penang dlu..
happy, sad, pain, hardwork, n mcm2 la kitorg harung brsama..
utk dptkn 1 sijil je.. that we called diploma..



Tyme nk naik stage tue, mmg im so happy + proud..
But this time in degree, i want to try to get..
'Penerima anugerah Naib Cancelor, Mohammad Khubaib Bin Roshidi - Kelas Pertama'
And I will dedicate it to my luvly umi and abah..
Yes i will try my best to achieve it.. I promise..



After selesai istiadat konvokesyen ke70, sidang ke-10 ini,
kitorg sume disuruh melontarkan mortar board sbg tanda gembira dah grad..:)
mmg sgt2 excited kitorg baling bnde tue.. haha..



I just cant wait to get my degree pula..
tyme blk tue, lyn plak lagu 'graduation day-vitamin C'
mmg kalau dilyn lirik lagu nie, mmg sgt2 terharu ye..
try la kalau xcye..

-Bart87

This entry was posted on Wednesday, June 3, 2009 at Wednesday, June 03, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comments

wah..dah leh keje nie..kte bwu nak abehkan diploma lagi 2 sem..lambat lagi...thanks erk sebab tgok my blog..kte nie jrg nak online sebab sibuk kat telekom buat practical...

June 4, 2009 at 9:14 AM
Anonymous  

lepas tu xbtaw i konvo u bile?!!!
how cud u!!
i pon nk experience g konvo org gak!!
br igt nk bli bunga ke..chocs ke..
hmm..
*emo nie!!

June 7, 2009 at 10:36 PM

congarts for the convocation!hope u can grad your degree too;-)

June 17, 2009 at 8:11 AM

Post a Comment