This is the end.  

Posted by Bart Persie in

That day was 21st April 2009..
I met her for the 1st time. For me she is so charming..
Mimpi ke aku nk dptkn die? Hati aku mendesus.. 'Bart.. Just kwn jer k.. Kalau lbh2 nnt ko jgk akn sakit.. Kau xlayak nk miliki hati die..'. Yea.. Mmg aku cuba utk jd kwn jer.. xnk lbh drp itu.. Hari tue aku temankn die g shopping nk bli baju. Die ade event pada hari sabtu.. Die kene bli baju warna kuning.. Pnye la byk kdai gi, last2 bli kt Padini. siap bli selipar warna biru cair..

Keesokkan harinye, kitorg jmpe lg.. Kali nie kitorg g kdai mkn kt seksyen 9 shah alam.. Kitorg study kt sane.. Aku study Math n die study food safety. Ble aku da bis study, aku jd lecturer part time die.. Best la ajar die.. Sb cara kitorg belajar agak berbeza.. Aku ske faham konsep tp die ske menghafal.. So, byk bnde kitorg leh tuka2.. Tyme study tue, aku agak terkelu bila die ckp 'kan best kalau xbf die nmpk die kuar dgn laki'.. 'td kwn tnye gi mane, i jwb i g date dgn bf bru i'. Adeh.. Hati aku berkata, 'nak ke die jd gf aku? Mengarut jelah.. Lambat lg.. Or tak mungkin kot..'

Hari ke3, die minta tlg amik mmbr die kt sec7. mmbr die nk dtg study umah die.. Tp xde kenderaan.. Die xbg aku gi amik mmbr die sorg2.. Katanya mane bley.. Nnt aku menggatal.. Then tyme dh hntr die n kwn die kt umah die, die suh aku bwk kete elok2.. Jgn menggedik dgn pmpn lain tyme blk nnt..Adeh.. Hatiku berkata lg, 'xmungkin la die minat kt aku.. Ko nie perasan la Bart..'. Tyme tue gak ialah 1st tyme die ajak aku lepak kt Perdana.. Knal2 dgn mmbr2 die..

Hari ke4, jmpe lg.. Aku teman die study agama.. Tp die ckp byk xcover lg n die dah give up.. Adeh.. Aku pujuk2 die tp xbrhasil.. Tyme nie mybe aku dah mula syg die.. Tp nk cinta tue payah la.. Lgpn, nak ke die trime cinta dr aku? Mlm tue die ckp nk ubah cara pakaian aku.. Adeh.. xpnh org wat cmni kt aku.. Aku agak excited..

-die yg wat nie.tyme study agama kt mcd(24/4/09)-

Hari ke5, die xleh nk jwb exam agama tue.. N die msg aku minta amik die cpt.. die tgh sedih.. Cpt2 aku kuar n g amik die.. Aku bwk die g OU n g shopping baju utk aku.. Ikut citarasa die.. Tp mmg aku selesa dgn citarasa die.. Atleast ade nmpk die happy cket.. xnk bg die sedih lg.. Secara xsengaja, aku dah cm caring kt die kan? Haha.. Xmungkin la aku nk mudah jatuh cinta.. Aku pnah dtngglkn kot..



1st 2 weeks going so well.. walaupn ade gak bnde yg xbrape nk best dilalui.. Tp agak terkilan la sb aku xde dgn die tyme die kene tue.. Adeh..

Im start to fall in love with her on 4th May. It mean that btol2 after 2weeks kitorg knal.. Hari tue aku dgn 3org kwn baik die g Nilai amik die blk Shah Alam.. Aku smpat la jmpe family die.. Tp seyes.. That tyme aku dah mula cintakn die.. Kt sane, die blikn aku dadu besar 'Sponge Bob' n aku blikn die bantal kecik 'winnie the Pooh'. Huhu.. Aku sntiasa bwk dadu tue stiap kali aku bwk kete.. n tyme nk tdo pn, aku msti tdo dgn dadu tue.. Adeh.. :P Bkn ape.. 1st tyme org bg bnde kt aku.. Tue yg aku sgt2 hargai.. Mlm tue aku hntr die blk umah.. kitorg ada sesi knal2 dgn lbh dalam.. Aku ske sesi tue.. Byk bnde gak yg aku tawu ttg die.. N aku nmpk aku leh cuba tlg die..

3hr kemudian, aku dgn 3org kwn baiknya lg g Sunway.. Aku bg die bunga.. 1st girl yg aku pnh bg bunga.. Agak terharu ye.. Hehe.. Die amat excited dpt bunga dr aku.. Menjerit pnggl kwn2 die ckp die dpt bunga dr aku.. Adeh..

Now its almost a month kitorg knal.. Right after die dpt bunga tue, kemesraan kami cm semakin hari semakin kurng.. Tak tawu la dimana silapnya.. Die cm menjauhkn diri drp aku.. Duduk pn xnk sblh aku.. bli brg pn xnk bli utk aku skali.. N yg plg ketara, die dah xkesah psl aku pn.. Adeh.. Aku sgt2 trase.. Hari2 aku berdoa agar die cpt sembuh.. Aku xkesah dilayan cmni.. Just hope die cpt sembuh jer.. Until today (19May2009), aku decide.. aku menyerah kalah.. Aku xsepatutnya mencuba dari awal lg.. Sb perasaan aku membunuh diri aku sendiri.. Izinkanlah aku pergi.. Lagu 'izinkanku pergi- Kaer' ialah antara lagu fav. aku n biarlah ia menjadi laguku untukmu sempena pemergianku ini.. Aku harap kau akn lebih tenang bila ku tiada, bencinta bila kau sudah bersedia n bahagia bila disampingnya.. Maaf aku tak mampu untuk membahagiakan mu.. Mmg berat utk melepasknmu.. Tapi itulah yang terbaik utk mu..

kisah terhenti disini.

This entry was posted on Tuesday, May 19, 2009 at Tuesday, May 19, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

bab 2,
bart , aku, shahril
hahahaha
kisah tentang sahabat

May 20, 2009 at 1:30 AM

Simpati jgk bila dgr kisah cinta awk ngn kwn2 pmpn awk ek.. Xpe wak.. 1 hari nnt, pasti muncul jgk pmpn yg sesuai utk awk.. Cuma, masa tu blm sampai lg...Dh xde jodoh, nk wat cmne.. Org baik mcm awk ni, pasti akn dpt pmpn yg baik jgk..

p/s: org dh puji ni, jgn lupa blnja tau.. haha.. guro je k.. ;)

September 15, 2009 at 6:32 AM

Post a Comment