Lumrah Hidup..  

Posted by Bart Persie in

Masa berlalu begitu pantas skali..
xpnh reti utk menunggu kita..
A silly mistake will be so costly..
kerna dgn kesilapan kecil itu boleh memusnahkan masa depan kita.

Aku gegas bangun melihat dunia..
Namun aku tunduk kalah dengan mainan cinta..
walaupn cinta xkenal siapa..
tp cubalah utk menerima seadanya..

Hati bukanlah satu mainan yg boleh dimain2kan..
Perasaan bukanlah satu jenaka yg senang2 untuk dimusnahkan..
Diri bukanlah murah utk dilelongkan..
cubalah mencintai org yg mencintai kita seluruh perasaan..

Aku terkilan dgn persembahan si pendusta..
Yang hanya pentingkan diri sendiri tanpa memikirkan org lain..
tapi akan musnahlah si ceritera dunia..
kerna kau tidak tahu apa yg sedang kau lakukan..

Adeh.. aku terkelu seketika.. Still thinkin of what had happened to me these past few days.. Sungguh memeritkan.. Sakit aty aku blum pulih lagi.. Walaupn da xberapi, tp masih berbara lg.. Mybe ble aku dpt tawu jwpn dr die, bawu aku akn tenang kot.. Ntahla.. Aku just nk tawu ape yg tlah berlaku..

-bart87

This entry was posted on Friday, May 22, 2009 at Friday, May 22, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

still konpis
sajak ke ape ni...
huhuhuhu

May 22, 2009 at 1:05 PM

saje mengagu jap..nie cite pasal pe..sdihla..mcm kena kat diri sendiri..huhuh

May 22, 2009 at 4:36 PM

Post a Comment